söndag 17 februari 2013

Plugg- och Kingbubbla









Det är hemtentaperiod och med andra ord lite mindre liv och rörelse här på bloggen just nu. När jag inte pluggar dyker jag ner i Stephen Kings Varsel och förflyttar jag mig till bergen och Overlook Hotel i 70-talets Colorado. Det är fint det där, att ha ena foten där och andra foten i 10-talets Stockholm. Tveklöst smidigaste sättet att resa. Nackdelen med att ha en bra och spännande bok intill är att det krävs extra mycket självdiciplin för att få ihop den där hemtentan...

Bildkälla: 1, 2

2 kommentarer:

  1. Som när min hemtenta sammanträffade med att jag sögs in i The Hunger Games. Men heja dig, du klarar det här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska nog försöka hålla sig ifrån bra böcker under tentaperioder... De borde komma med varningstext :)

      Radera