söndag 8 mars 2015

Paus i februari

Det blev så tyst här i februari. Sista helgen i januari packade jag ner livet i kartonger och flyttade till andra sidan stan. De senaste veckorna har därför mest varit fyllda med praktiska saker som att köpa, montera, leta, sortera och välja. Och att vänja sig vid att leva på en ny plats förstås.

Nu har de flesta bitarna fallit på plats. Lägenheten börjar kännas som ett hem och intresset för böcker börjar vakna igen. Jag har läst en del, fyndat på bokrean och gjort ett par roliga upptäckter, så nu har jag äntligen lite att dela med mig av igen. Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Har saknat dina inlägg.

    SvaraRadera
  2. Vad hittade du på bokrean? Ska flytta första april så mina böcker ligger också undangömda för tillfället. Lägenheten känns oerhört naken.

    SvaraRadera