lördag 11 juli 2015

Sammanfattning: Juni


Läst i juni

  • Sophies historia - Jojo Moyes
  • Oskuld och arsenik - Dorothy Sayers 
  • Elefanten som gick upp i rök - Haruki Murakami
  • Mannen på balkongen - Sjöwall Wahlöö
  • Kerstin och jag - Astrid Lindgren
  • En dåres försvarstal - August Strindberg

Juni försvann på ett ögonblick, och med juli kom den där efterlängade semestern. Efter några dagar på Gotland befinner jag mig på hemmaplan igen och laddar om för en vecka på västkusten. Det är fint att se sig om i Sverige lite, åka bil, läsa och lyssna på sommar i P1. Bloggandet kommer vara fortsatt sporadiskt under semestern men ett och annat inlägg kommer nog dyka upp. Hoppas ni har lugna och fina sommardagar där ute. På återseende! :)

3 kommentarer:

  1. du ser ut att ha läst trevliga böcker. En dåres försvarstal gillar jag mycket.

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha haft en härlig läsmånad :) Dorothy Sayers blir jag bara alltmer nyfiken på.

    SvaraRadera
  3. Vilken lästakt! 6 böcker på en månad. Jag läser som du nu Mr Mercedes. Ska bli intressant att se vad du tycker om den.

    SvaraRadera