söndag 11 november 2012

När livet rycker undan marken under fötterna

Under hösten, och framför allt den senaste veckan, har livet ryckt undan marken under fötterna. Tunga besked har avlöst varandra och för tillfället är jag i det närmsta känslomässigt slutkörd. Jag har svårt att distrahera mig med böcker och bloggen går på sparlåga. Livet kommer att vara upp och ner ett tag framöver, men min förhoppning är att jag så småningom hittar tillbaka till det som jag tycker är roligt, som att läsa böcker och skriva här inne.

6 kommentarer:

  1. Bloggen ska vara en plats där man skriver när man har lust och inte när man måste, tycker jag. Så kom tillbaka när du vill, oavsett när det blir :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag vill verkligen inte att något så roligt som bloggen ska förvandlas till ett jobbigt måste. Det får bli som det blir helt enkelt :)

      Radera
  2. Det hoppas jag med, och jag önskar dig välmående!

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig!! Det är det viktigaste!

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig och vi finns kvar när du är tillbaka. Kram

    SvaraRadera