lördag 19 juli 2014

Boklördag och tillbaka på hemmaplan


Efter ett par fina veckor på västkusten är jag tillbaka på hemmaplan och har redan hunnit jobba en vecka. Att semestern är slut gör egentligen inte så mycket. Jag njuter av att kunna gå hemifrån utan jacka trots att klockan bara är 7 på morgonen, och av lugnet på den semestertomma tunnelbanan på vägen in till jobbet.

Den här lördagen har gått i böckernas tecken. Jag har fördrivit tiden med DNs Boklördag, radioprogrammet Min bokhylla i P4, sträckläsning av Ensam i Berlin och pyssel med blogginlägg. Under nästa vecka tänker jag nämligen väcka liv i bloggen och visa en del av semesterläsningen. Uppehållet blev visserligen inte så långt, men det känns skönt att vara tillbaka. Hoppas ni har det fint där ute i julivärmen! 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är tillbaka och härligt att du har haft det bra. Ser fram emot blogginläggen!

    SvaraRadera