lördag 27 december 2014

Hej från julbubblan








Hej och hejdå julen! Nu är det nog på tiden att jag kommer fram ur julbubblan igen. Hoppas ni har haft några fina dagar med tid för vila, böcker och julgodisätande.

Som vanligt har tiden runt jul gått så fort. De senaste dagarna har jag mest ätit julmat, läst böcker  och tittat på serier med julgodiset på armlängds avstånd. Några år efter alla andra har jag dessutom äntligen upptäckt den fina, fina serien Downtown Abbey. Jag har många säsonger att ta igen så det är tur att jag är ledig en vecka till...

8 kommentarer:

  1. Downton Abbey- ja, ja, ja! Roligt att du har möjlighet att se den serien nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så roligt att ha flera säsonger att se fram emot :)

      Radera
  2. Downton Abbey är en sådan mysig serie! Jag följde den, men sedan blev jag bara så besviken. Jag kanske borde fortsätta på den snart. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, nu blir jag både lite nyfiken och rädd för att fortsätta titta... :)

      Radera
  3. Fantastisk serie (även om de tappade mig förra säsongen och jag inte sett de senaste) så du har en fin tid framför dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka dra ut på tittandet lite så den inte tar slut allt för fort :)

      Radera
  4. Vilken härlig upptäckt, Downton Abbey är verkligen en underbar serie :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, har fastnat totalt vid det här laget :)

      Radera